sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Haaste!

Haastajan kysymykset:

1. Sun elämän tärkeimmät asiat?
2. Sun harrastukset? 
3. Miksi juuri tämä harrastus?
4. Parhaat asiat harrastuksessasi?
5. Entä huonoimmat?
6. Millainen kuvittelet olevasi 10 vuoden päästä?
7. Mitä haluaisit eniten juuri nyt?
8. Mitä osaat hyvin?
9. Mitä osaat huonosti?
10. Mitä haluaisit osata?
11. Ja loppuun vielä: Tykkäätkö mun blogista? ;)


Vastaukset: 

1. Perhe, ystävät, harrastukset
2. Ratsastus, korujen teko ja dataaminen
3. Öö... koska mä pidän niistä. 
4. Hauskuus ja rentous. Ei tarvi olla aina tiettynä päivänä siellä. 
5. Vaarallisuus ja koruissa sormet ei tykkää korupiikeistä niin hirveesti. 
6. En osaa ajatella tulevaa. Elän nykyhetkeä.
7. Musta mä olen ihan hyvä juuri näin, mutta maha ''möykyt'' pitäis saada pois pois. 
8. En oo ajatellu sitä. 
9. Historiaa. 
10. Piirtää sen hemmetin ihmisen. 
11. Joo. :)


mä haaste tuli yhdeltä mun kaverilta ja mä olen niin laiska, että en jaksa haastaa ketään kaveriani tähän.   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti