perjantai 9. marraskuuta 2012

A Little More

Joo tässä on nyt siis toi 1 sormus mitä en viimeksi saanut mukaan tungettua, koska en saanut sitä kuvaa koneelleni, mutta nyt olen sen saanut joten tässä olkaas hyvät.


Kuvassa se oon hieman kyllä epäselvä ja näin, mutta paras kuva jonka siitä tällä omalla kameralla sain. (Kyllä, mulla ei ole mitään kauhean hyvää järjestelmäkameraa vaan ihan pokkari vaikka järkkärikin pitäisi varmaan hankkia). Sormessa sormus kyllä näyttää tosi kivalta ja mä jopa mietin, että kehtaanko ollenkaan laittaa sitä myyntiin.

Joo sit tässä myös 1 kaulakoru jonka tein jo hieman aikaa sitten.



4 kommenttia:

  1. Hieno blogi! :)
    Harmi, kun et saa lukijoita ;/
    Mut jos mainostat, niin eiköhän niitä yksi kerrallaan sitten tipahtele sinne lukijalaatikkoon! :D

    oonaangelblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hieno blogi ja tosi hienoja koruja !

    VastaaPoista
  3. Tosi upee blogi ja tosi upeita koruja teet! Sulla on lahja!

    VastaaPoista
  4. Wau! Hienoja :) Mun blogi on täs : http://helmi-nooraa.blogspot.fi/

    VastaaPoista